Tehnologia noastră de curățare a sistemului de filtrare a gazelor de evacuare
Carbonoff a dezvoltat o tehnologie unică de curățare a sistemelor de filtrare a gazelor de evacuare de la camioane și autobuze.
Procesul de curățare a sistemului de filtrare a gazelor de evacuare la camioane prin intermediul tehnologiei noastre este simplu și eficient. De asemenea, tehnologia noastră garantează că întregul proces de curățare se face fără a demonta sistemul de filtrare de pe vehicul, ceea ce duce la economii semnificative.
Etapele de curățare a sistemului de filtrare a gazelor de evacuare
Etapa 1
Se demontează cartușele DPF pentru a putea fi curățate separat, prin intermediul unei proceduri mai complexe de curățare în 7 pași distincți.
PASUL 1
Cântărirea cartușului DPF și inspectarea integrității acestuia. În cazul în care cartușele nu au fisuri sau alte defecte, se trece la pasul următor.
PASUL 2
Presupune suflarea cartușelor DPF cu aer comprimat, utilizând o duză direcțională de mare putere, aceasta eliminând funinginea acumulată în filtru.
PASUL 3
Curățare chimică, agentul chimic înmoaie și gelifică cenușa rămasă în cartușele DPF pregătind-ul pentru următoarea etapă.
PASUL 4
Curățare hidropneumatică cicluri repetitive de aer comprimat și apă la debite și presiuni mari.
PASUL 5
Curătare termică: jet controlat de aer cald cu temperaturi de 600-650 de grade celsius
PASUL 6
Se resuflă cartușele DPF cu aer comprimat, utilizând o duză direcțională de mare putere, aceasta eliminând eventualele depuneri rămase.
PASUL 7
Recântărirea cartușului DPF pentru a vedea cantitatea de depuneri eliminată în timpul curățării.
Etapa 2
Cartușele de oxidare și reductie rămân pe vehicul, iar cu ajutorul unui aparat special conceput de către noi, acestea sunt curățate într-un mod rapid și eficient. Procesul de curățare în a doua etapă se bazează pe utilizarea unui agent chimic special conceput, diferit pentru fiecare tip de catalizator. Utilizarea de soluții chimice neadecvate poate duce la distrugerea iremediabilă a catalizatoarelor. Materialul din care este confecționat catalizatorul fiind sensibil la anumite substanțe chimice.
La catalizatoarele de oxidare agentul chimic dizolvă depunerile de funingine și alte impurități rezultate din arderea necompletă a combustibilului.
La catalizatoarele SCR agentul chimic înmoaie și dizolvă depunerile care sunt mai variate decât cele din catalizatoarele de oxidare conținând în special depuneri de săruri (cum ar fi sulfatul de amoniu) și depuneri de metale grele (cum ar fi plumbul, nichelul sau cadmiul) care pot cauza obstrucționarea porilor și a canalelor din interiorul catalizatorului, oprind capacitatea catalizatorului de a cataliza reacțiile chimice necesare pentru a reduce emisiile de noxe.
Etapa 3
Sistemului de filtrare a gazelor este conectat la un echipament special conceput care începe curățarea hidropneumatică implicând cicluri repetitive de aer comprimat și apă la debite și presiuni mari.
Etapa 4
Sistemul de filtrare a gazelor este conectat la un stand de termocurățare. Acesta sufla aer cald prin catalizatoare în felul acesta arzând restul depunerilor rămase. Temperatura aerului (250-650 grade celsius) fiind controlată în permanență pentru a nu afecta catalizatoarele.
Etapa 5
Remontarea cartușelor DPF pe autovehicul curățarea sistemul de filtrare a gazelor fiind încheiată.
Prin utilizarea tehnologiei noastre de curățare, clienții noștri pot beneficia de o performanță optimă a vehiculului și reducerea costurilor de combustibil și întreținere. De asemenea, aceasta este o opțiune ecologică și sustenabilă, deoarece reduce emisiile poluante ale vehiculelor pe termen lung.